23.7.10

På hemväg

Idag blir det att ta bussen hem till Götet, för inatt ska jag jobba. Jag är inte särskilt pepp på att jobba just nu. Men det är bara för att jag vill vara kvar här, så fort jag är hemma kommer jag längta tills det är dags att gå ut med tidningskärran.

Vi har haft två baddagar nu iallafall.

I förrgår var Ragnar och Karolina här med barn och bror, det var trevligt! Vi åkte ut till Grötö, och jag och Maria låg i och snorklade massor. (Maria mest, för de var i redan innan vi kom dit, haha.)
På kvällen gick jag, Maria, Sara och Rebecka till Bockepall och badade länge. Säkert en kvart. Det är länge här, för så länge brukar man inte vara utan fem brännmaneter per kvadratmeter vattenyta. Det är helt sjukt.

Igår vad Maria och jag i Lysekil och köpte böcker, haha. Vi är boknördar. Och på kvällen drog vi, Sara, Rebecka, Axel och Oscar till Klyftan och badade. Inte en enda brännmanet och galet skönt i vattnet!
Sen gick vi tillbaka hem och spelade kort.

Och idag ska jag åka hem. Jag vill inte. Jag vill vara kvar här. Jag orkar inte packa.

Bye, nu ska jag gå och packa.

Inga kommentarer: